MARKETING MANAGER - GALATI

 

Responsabilitati:

  • Coordonarea echipei de marketing in vederea atingerii obiectivelor propuse;
  • Stabilirea si urmarirea indicatorilor de performanta de marketing ai centrului comercial;
  • Realizarea planului anual de marketing si a strategiei anuale;
  • Supervizarea tututor activitatilor legate de ATL si de BTL dedicate centrului comercial;
  • Aprobarea planurilor de digital si coordonarea activitatilor legate de platformele de digital;
  • Crearea calendarului comercial anual si stabilirea bugetului de evenimente si activari;
  • Definirea si implementarea campaniilor de comunicare ale centrului comercial;
  • Asigura si contribuie, prin actiunile departamentului, la realizarea obiectivelor de vanzari si trafic ale centrului;
  • Planificarea si implementarea evenimentelor de marketing si follow-up-ul post-implementare al acestora;
  • Asigurarea unei executii excelente a tuturor evenimentelor din centrul comercial printr-o buna gestionare a resurselor interne si externe;
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii externi implicati in toate activitatile de marketing, inclusiv comunicare si digital;
  • Mentinerea si gestionarea relatiilor cu toti chiriasii centrului pentru implementarea planului de marketing;
  • Defineste bugetul anual de marketing, il gestioneaza si urmareste lunar;
  • Colaboreaza cu toate departamentele implicate pentru o buna desfasurarea a activitatii;
  • Gestionarea clientilor pentru zona de reclama si publicitate, inclusiv ofertare, negociere si contractare;
  • Monitorizeaza activ si constant concurenta;
  • Creeaza si pregateste rapoarte periodice si adhoc.

 

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate, de preferat in Marketing sau Comunicare si Relatii Publice;
  • Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;
  • Limba engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte avansate: MS Office, Internet, Outlook;
  • Comunicare pozitiva si asertiva, adaptarea stilului de comunicare in functie de partenerul de discutie;
  • Foarte bune abilitati de negociere atat cu clienti interni, cat si externi;
  • Abilitati foarte bune de planificare si organizare;
  • Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii creative in situatii variate;
  • Abilitatea de a coordona integral proiecte din punct de vedere al termenelor limita, bugetului si obiectivelor stabilite;
  • Orientare catre detalii, inovatie, capacitatea de a lua decizii la timp;
  • Abilitatea de a efectua analize de piata, analize ale indicatorilor, analize media, etc.

 

Alte informatii:

  • Procesul de recrutare se desfasoara prin QPAS;
  • Numai candidatii eligibili vor fi contactati.

 

Atentie:

  • Prin aplicarea la acest job, se considera ca avem consimtamantul Dvs. implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de catre QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.

 

 

Loading...