SPECIALIST ADMINISTRATIVE - VIENA

Responsabilități:

  • Gestionarea apelurilor telefonice, mesajelor, corespondenței și a documentelor interne;
  • Redactarea de documente, conform procedurilor interne (cereri de ofertă, contracte, notificări, informări, premise de lucru, etc), email-uri și diferite documente solicitate de management;
  • Asigurarea comunicarii cu toate departamentele și transmiterea, corect și în timp util, a informațiile necesare;
  • Clasarea și arhivarea documentelor si a contractelor;
  • Gestionarea activităților de contabilitate primară (emiterea, înregistrarea si indosarierea zilnică a diverselor documente);
  • Înregistrarea și verificarea documentelor de intrare-ieșire și evidența contabilă;
  • Realizarea diverselor rapoarte cu caracter contabil și operational;
  • Pregatirea lunara a documentelor de contabilitate primara si transmiterea acestora catre firma de contabilitate externă;
  • Participarea, alături de ceilalți membrii ai companiei, la diverse proiecte in functie de nevoia de dezvoltare a companiei;
  • Comunicarea cu autoritățile locale;
  • Arhivarea și gestiunea dosarele angajatilor si pontajele;
  • Realizarea de rapoarte periodice, dar și la cerere;
  • Urmărirea termenelor de valabilitate ale contractelor cu diversi furnizori si menținerea legăturii cu acestia (curierat, papetărie, telefonie, protocol, flota masini, asigurari masini, ITP, etc.);
  • Mentinerea biroului in perfecta stare de functionare;
  • Alte task-uri la solicitarea echipei de management.

 

Cerințe:

  • Minim 2 ani experiență într-un rol similar, reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințele de contabilitate primară reprezintă un avantaj;
  • Experiența anterioară cu programele de tip ERP constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de limba germană – nivel avansat (minim B2);
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
  • Foarte bune cunoștințe operare PC (Excel nivel mediu - avansat);
  • Persoana foarte organizata cu excelente abilitati de comunicare, organizare și planificare;
  • Atenție distributivă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență;  
  • Adaptabilitate si capacitate de integrare intr-un mediu de lucru dinamic.

 

Alte detalii:

  • Procesul de recrutare se va desfășura prin intermediul QPAS, agenție de recrutare și headhunting.
  • Doar candidații eligibili vor fi contactați.
  • Prin aplicarea la acest job, se consideră că avem consimțământul Dvs. implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de către QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.

 

 

Loading...