MARKETING SPECIALIST - BUCURESTI

 

 Responsabilități:                                                                                         

  • Vei contribui la stabilirea obiectivelor de marketing și la realizarea strategiei anuale a centrului comercial;
  • Vei participa la conceperea și propunerea calendarului comercial anual și la stabilirea bugetului de evenimente și activări;
  • Vei realiza campaniile de comunicare ale centrului comercial;
  • Vei contribui la realizarea obiectivelor de vânzări și trafic ale centrului;
  • Vei planifica evenimentele de marketing și vei face follow-up după implementarea acestora;
  • Vei urmări și evalua rezultatele evenimentelor și vei propune soluții de îmbunătățire pentru evenimentele viitoare;
  • Vei transmite agențiilor, furnizorilor și departamentului de Marketing detaliile evenimentelor agreate cu partenerii sau organizatorii evenimentelor;
  • Vei gestiona relația cu furnizorii de resurse umane necesare în implementarea evenimentelor (promoteri, hostess, MC);
  • Vei păstra legătura și vei reprezenta compania în relațiile cu toți clienții (chiriașii) pentru implementarea planului de marketing;
  • Vei administra și raporta lunar bugetul pentru cifra de afaceri generată de activitățile de închirieri spații publicitare,promovare, activare si evenimente în centrul comercial;
  • Vei genera noi clienți pe zona de reclame și publicitate;
  • Vei redacta și prezenta ofertele comerciale potențialilor si actualilor clienți ai centrului;
  • Vei redacta și urmări contractele de închiriere de spații publicitare, promovare, activare și evenimente;
  • Vei monitoriza concurența si piața de media.

 

Experiență:

  • Studii superioare de preferat în Marketing sau Comunicare și Relații Publice;
  • Experiență de 2-4 ani în Marketing;

 

Abilități & atitudine:           

  • Comunicare pozitivă&asertivă în discuții cu interlocutori diferiți;
  • Adaptarea stilului de comunicare în funcție de partenerul de discuție;
  • Foarte bune abilități de negociere atât cu clienți interni cât și externi;
  • Abilități foarte bune de planificare și organizare a propriei activități;
  • Ambiția și curiozitatea de a învăța lucruri noi într-un mediu de lucru dinamic și complex;
  • Atitudine pozitivă, proactivă și orientată spre găsirea de soluții creative în situații variate;
  • Asumarea responsabilității pentru sarcinile alocate și rezultatele obținute;
  • Engleză – nivel mediu - avansat;
  • MS Office – nivel avansat.

 

Atenție:

  • Prin aplicarea la acest job, se consider că avem consimțământul Dvs. implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de către QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.

 

 

 

 

Loading...