CENTER MANAGER - BUCURESTI

 

Responsabilități:

  • Asigură funcționarea continuă a Centrului conform obligațiilor asumate prin contractele de închiriere, precum și un mediu primitor pentru clienții acestuia;
  • Conduce echipa de management a Centrului, supravaghează sarcinile și obligațiile echipei tehnice, ale echipei de marketing și ale membrilor echipei administrative, precum și evaluează sistemul de indicatori de performanță a echipei din subordine;
  • Analizează și studiază contractele de închiriere ale chiriașilor, condițiile speciale și modificările specific legate de spațiu, procesele verbale, condițiile de primire/predare a echipamentelor tehnice, precum și evidența întârzierilor la plată;
  • Obține rapoarte lunare privind cifra de afaceri a chiriașilor, pregătește și analizează rapoartele către managementul Companiei, prezintă soluții și analize de impact asupra problemelor identificate către management/ managerul regional/Asset Director.
  • Pregătește contractele anuale cu furnizorii (curățenie, întreținere, panouri publicitare, gunoi etc.);
  • Menține evidențe relevante de personal și informează departamentul de resurse umane de eventuale schimbări;
  • Păstrează registre de documente, precum registrul de corespondență și de contracte (corespondența trimisă/primită; ține evidența minutelor ședințelor cu chiriașii și proprietarul Centrului, cereri și reclamații, contractele de închiriere încheiate etc.);
  • Caută informații despre posibili chiriași și închiriază spațiile comerciale, fiind responsabil de aducerea unor noi chiriași în Centru, de respectarea și îndeplinirea obiectivelor și bugetelor anuale;
  • Verifică și raportează obligațiile Centrului față de chiriași, inclusiv clauzele privind rezilierea contractelor de închiriere înainte de termen;
  • Obține aprobările necesare înainte de a comunica acțiuni către chiriași sau de a demara implementarea unor schimbări în structura de închiriere către chiriași;
  • Responsabil pentru respectarea limitelor bugetului și atingerea obiectivelor în bugetul anual alocat, precum nici nu va depăși, fără aprobare, limitele stabilite în bugetul anual;
  • Cere și se asigură că obține resursele necesare pentru aplicarea și implementarea cerințelor legale referitoare la sănătatea publică, măsurile de siguranță la incendiu și pentru siguranță în situații de urgență;
  • Coordonează activitățile privind respectarea obținerii autorizațiilor și avizelor necesare în conformitate cu cerințele normelor în vigoare, precum și reînnoirea termenelor de funcționare, ori de câte ori se solicită;
  • Ia orice măsură necesară asigurării securității și sănătății vizitatorilor centrului, a angajaților chiriașilor și a echipei de management a centrului, conform legii;
  • Solicită, analizează și înțelege studiile de piață relevante privind comportamentul de consum al clienților centrului comercial;
  • Să susțină activ creșterea traficului de vizitatori în centru și creșterea vânzărilor chiriașilor printr-o activitate de marketing eficientă;
  • Stabilește strategii de marketing, împreună cu echipa de Marketing, propune bugetul de marketing și se asigură că toate activitățile necesare derulării activității de marketing sunt conform procedurilor interne;
  • Pregătește bugetul operațional, de investiții pe termen lung, de marketing și previziunea detaliată pentru cheltuieli pentru anul viitor;
  • Pregătește și urmărește planificarea gradului de închiriere/ocupare a centrului- se asigură că are resursele și ajutorul necesare pentru închirierea spațiilor;
  • Pregătește și urmărește planul general de colectare pentru următorii trei ani și un plan detaliat pe anul viitor, precum și a traficului de vizitatori pentru anii următori;
  • Acordă asistență departamentului economic care deține controlul garanțiilor bancare și al polițelor de asigurare ale Chiriașilor;
  • Se ocupă de reducerea costurilor, verifică lista de facturare a chiriașilor, responsabil de încasarea plăților și corectitudinea facturilor lunare;
  • Stabilește, împreună cu Asset Managerul, structura necesară a echipei, definește, împreună cu Managerul Regional, implementează și monitorizează indicatorii de performanță și obiectivele strategice și de dezvoltare personală a angajaților din subordine;
  • Propune recompensarea/luarea unor măsuri disciplinare pentru agajații din subordine, precum și a unor activități de dezvoltare profesională, împreună cu Managerul Regional și Directorul de Resurse Umane;
  • Își însușește, respectă și actionează în conformitate cu prevederile procedurilor și cadrului intern de reglementare în domeniile protecției datelor cu caracter personal și securității informatice;
  • Răspunde de arhivarea, aplicarea și respectarea documentelor din Mapa SSM și Mapa SU a proprietății pe care o gestionează;
  • Examinează, cu suportul acordat de către Serviciul Extern SSM și SU, cunoștințele acumulate în cadrul instruirilor a personalului din subordine;
  • Stabilește și organizează procesul de muncă în conformitate cu cerințele de securitate a muncii; 

 

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență de 3-5 ani într-un rol de manager;
  • Experiență în coordonarea unei echipe;
  • Comunicare pozitivă și asertivă în discuții cu interlocutori diferiți;
  • Foarte bune abilități de negociere atât cu clienți interni cât și externi, de coordonare și planificare;
  • Abilități foarte bune de planificare și organizare a propriei activități, precum și a activităților echipei din subordine;
  • Cunoștințe de planificare bugetară și a mediului de afaceri;
  • Atitudine pozitivă, proactivă și orientată spre găsirea de soluții creative în situații diferite;
  • Asumarea responsabilității pentru sarcinile alocate și rezultatele obținute;
  • Engleză – nivel avansat;
  • Cunoștințe avansate operare PC (MS Office: Excel, Power Point, Word);

 

ATENȚIE:

  • Prin aplicarea la acest job, se consider că avem consimțământul Dvs. implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de către QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.
  • Doar candidații eligibili vor fi contactați pentru un interviu.
  • Procesul de recrutare se desfașoară prin intermediul QPAS, agenție de recrutare.

 

 

 

Loading...